Tuesday, June 14, 2011

Accident at causeway...

taxi aku kena langgarrr..or lebih tepat, taxi aku langgar kereta depan dia, dan BAS( !!!) langgar belakang cab aku...GEDEGANG !!!!!

opocot!!

ok,bila accident atas causeway,tehy have to decide, nak panggil polis singapore or nak panggil polis malaysia ,bergantung,kat belah mana benda tuh berlaku.Atas causeway tu u ols,ada sempadan yerr...
walaupon...err..walaupon, kalo ikut sejarah( err..mood tour guide aku dah mai,kena pandai bab2x sejarah..kekekekekke)..ok..wlwponnnn yg bina causeway tuh kerajaan johor..dan kita biayai sepenuhnya..err..hmm..tak sah ek sgpore ni kalau tak kiyasu..matiklahhh,kutuk.
aah..biarlah mereka memikirkan nya polis mana depa nak panggil........aku dah lambat pi keje..so aku kuar cab,sinsing seluar aku dan tahan kereta lain ala-ala hitch -hike nak tumpang sampai kastam sinagpore pon jadik lahhhhh................................sedih noks,takde org nak benti.Sedih ker tak????
punay lah banyak kete yg lalu lalang atas tuhhhh...keji korangg kan!
terkapai2x mangsa accident yg ramai2x nih kannnn,ala2x model melambai-lambai...............aku memang buat muka tembok.
helooo..bangla kenalah muka tembok.
menjadik!
ada satu kereta ni berenti..baikk hati betul nak hantar kami sampai town.
hmm..patut ah dia benti dan tolong kitorang,dia ni pawancha(?)/taxi heremss ghopanyaaaa.....

No comments: