Thursday, April 25, 2013

I am here !

Berabuk dah ruang ni....hmm...bukan tak ada benda aku nak tulis.Tapi hmmm..malas tuh besar sangat.haha.ok.Aku cuba.aku cuba semula.Life aku ni simple aja.So,tak ada yang menariknya.Yerlah,aku cuba menjauhi ropol-ropol kehidupan ( bak kata Joe).
Cuma,kehidupan seseorang itu samada simple, atau complicated,sebenarnya subjective kan?
Macam Joe,kehidupan dalam penjara dia, almost the same routine everyday.Kat kampung pon ,almost the same routine everyday.Tanam kacang.Kacang tanah pulak tuh(haha!),tapi kenapa aku ralit baca,kenapa aku tertunggu-tunggu update dia.OK,to be honest,he is a good writer.Kalau ikutkan ,apa kerja kau nak baca kisah orang tanam kacang kan Haha...?Tapi,entah.I am just hooked.Malahan, kadang aku rasa kehidupan dia happening.In short,the way aku look into it, dia tak keep complaining,tapi redha.Yeah..redha dengan kehidupan kita....Eh,apsal aku review kehidupan dia kan.

OK...lets not merepeks.

Cukuplah kita hayati ini,kata-kata dari Steve Job..

Your time is limited, so don't waste it living someone else's life.


So, l am telling myself.." BTJ, live your life ....".

Regards,
Bangla Tambak Johor ( BTJ)

No comments: