Friday, August 2, 2013

cendol ! I missed cendol dan my mom masak lodeh!

Pagi

Terkocoh-kocoh aku ke Singapura wlwpon aku "bercuti".Pergi Msian High Comm.
Document yang aku nak,dah boleh kutip..selepas "DRAMA MINGGU INI" berlaku.
Benda tuh dah siap,beberpa hari sebelum itu.Tapi,boleh tak ........ time itulah network kat office diorang tuh takde.Aku macam whattttttttttttttt??Dan di beritahu "dari semalam dah takde.Hari ni Singtel baru nak tengok.Esok pon masih down, lusa tak tentu lagi.".Kata suara bongkak di hujung talian.Seriously,aku rasa kerajaaan Malaysia tolong lah hantar diorang ni pergi customer service courses.Dan lagi, meniaga apa eh yang network down berhari-hari masih boleh  bongkak lagii dengan customer?Masuk ni,dah 2 kali aku visit office diorang ni,dan impression yang di berikan oleh front line,bangsat banget dong.Officer kat dalam office ok jerrr ada budi bahasa,,,cuma yg hok depan-depan hmmmmm..
Paling aku shock(!) gila,mamat yang jaga number giliran /borang tuh boleh cakap " you want something you ask!Don't think this is your house.".Amboiiiiiiii..

Petang

Dah target nak makan  buka puasa dengan  noodles!!Mee..atau apa saja berkaitan mee..
Tercapai hasrat,wlwpon mee goreng mamak yg di tempah telah " dah habis lah dekkk" after 15 min tunggu.Choy ajaaa...Dan di ganti dgn mee curry.Dan tamak punya pasal, nasik lemak jugak di order bersama cendol. Terkocoh-kocoh makan kerna telah kedengaran " panggikan terakhir untuk penumpang pesawat bla bla bla......"..kih kih.Yang penting bag aku dah masuk dalam,takde nya kapal nak tinggal kau kennnnnnn.

1 comment:

kucing comot said...

Tamak giler. Baru sampai KLIA dah rindu masakan mak, parah bunyi eh..